tossy
Legacy Member
weet er hier iemand een goed programma waarmee dat ik een image kan maken van mijn hl² dvd? want dat constant insteken van dvd hangt hier stillekes m'n voeten uit. ik kan begrijpen da ze da voor hl² doen, maar voor cs
. en voor hl2 is er gene no-cd (alle voor zover ik da weet toch) en ik gaan da ook niet doen met da steam gedoe want als er dan nekeer nen update is kan het goed nimeer marcheren, maar whatever.
ik heb hier ne cd gekregen bij mijn graka met virtualdrive pro van farstone, maar ik kan daat niet aan uit en heb manual gelezen enzo.
als er iemand hier een goed proggieke weet plz zeg me het dan en voor zover ik weet is da toch ni illegaal want ze doen het zelfs in internetcafes
als er gewoon een of andere command is waarmee ik mijne hl² zonder dvd kan spelen dan zou da ook al leuk zijn, maar daar zal ik wel ni op moeten hopen.
thx all.
. en voor hl2 is er gene no-cd (alle voor zover ik da weet toch) en ik gaan da ook niet doen met da steam gedoe want als er dan nekeer nen update is kan het goed nimeer marcheren, maar whatever.ik heb hier ne cd gekregen bij mijn graka met virtualdrive pro van farstone, maar ik kan daat niet aan uit en heb manual gelezen enzo.
als er iemand hier een goed proggieke weet plz zeg me het dan en voor zover ik weet is da toch ni illegaal want ze doen het zelfs in internetcafes

als er gewoon een of andere command is waarmee ik mijne hl² zonder dvd kan spelen dan zou da ook al leuk zijn, maar daar zal ik wel ni op moeten hopen.
thx all.