morfer
Legacy Member
vind andere pc in netwerk niet heb xp sp2
kheb alles al zowat gedaan wat et kan zijn, kheb de sp2 firewall uit gezet ook
weet iemand een programa om alles in netwerk te vinden ..
ook als werkgroep anders is
vroeger vond ik alles in netwerk
nieuw mobo + een format en een nieuwere versy van xp met sp2 ook al op en nu vind ik niemand in netwerk
kheb alles al zowat gedaan wat et kan zijn, kheb de sp2 firewall uit gezet ook
weet iemand een programa om alles in netwerk te vinden ..
ook als werkgroep anders is
vroeger vond ik alles in netwerk
nieuw mobo + een format en een nieuwere versy van xp met sp2 ook al op en nu vind ik niemand in netwerk
mmt werkgroep en mshome 