Archief - verschrikkelijke richfind spam!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anuch_ra

Legacy Member
als ik internet opstart krijg ik steeds als startpagina http://richfind.com/home/main.html en komt er steeds zever op dat mijn pc zogezegt geinfecteerd is met iets, steeds 3 kadertjes, kan je op oke klikken en dan kan je een spyware remover downloaden en dan kan je zien wat er zogezegt mis is met je pc, wil je deze bestanden eenmaal verwijdere moet je de full version kopen voor 29.99 $. ik heb reeds mijn cookies en al verwijderd en mijn startpagina verandert en ad aware 6.0 gedownload en geinstalleerd, help mij plsss, internet is totally fucked up....

t294419

Legacy Member
uit ervaring, meest voldoening gevende en minst enerverende oplossing: format :tongue: :baard: :naughty: :music: :applause: :)
ge kunt probere te scanne met hijackthis, maar succes niet gegarandeerd :sad:

Cueb-

Legacy Member
Richfind is ne rotte :p
Men schoonbroer heeft die gehad
Kheb er uren ingestoken ( der stond nog vanalles op )
Uiteindelijk gewoon geformat
Kraad u aan omt zelfde te doen

j .

Legacy Member
1. Als het recent is, kan je systeemherstel proberen.
2. Probeer Giant gewoon en in veilige modus.
3. Post een hijackthis-log.

Spacewide

Legacy Member
Spybot, Xoftspy, Spyware doctor .. zo kunne we dagen blijven doorgaan..
Er zijn wel veel websites met reclame van "Your computer has been infected! Click here to download the free tool!" --> Bullshit dus -_-"

anuch_ra

Legacy Member
dat had ik al door dat het bullshit was, adaware werkt niet, heb het geprobeert, het heeft enkel mijn windows aangetast door teveel te verwijderen :(, kzal eens vrage om te formatere, eerst een nieuwe graka kopen.

Cueb-

Legacy Member
Kzegget jong, al die proggies da ze hier opnoemen werkt bijna nie :p

Preske

Legacy Member
richfind heb ik al eens redelijk snel en succesvol kunnen verwijderen.
maar ik heb er dan ook alle registers moeten voor opentrekken :unsure:

Preske

Legacy Member
in veilige modus, gescand met pestpatrol, adaware, spybot, hijackthis.
verder zelf ook wat gezocht in de registry,...

dat was het zo wat

Exit

Legacy Member
die progs runnen en ook hijackthis IN SAFE MODE en dan moet alles wel weg zijn.

anuch_ra

Legacy Member
hoe gaat dat nu, je klikt gewoon op dat embleem en dat ding start op

Zillode

Legacy Member
voorda uwen windows opstart moede op f8 rammen en dan kunde veilige modus van windows selecteren;)

Exit

Legacy Member
ja, en dan prog eens runnen ...
voor bootscherm van win moet ge op F8 drukken tot ge keuze menu krijgt

Forza

Legacy Member
anuch_ra zei:
hoe gaat dat nu, je klikt gewoon op dat embleem en dat ding start op

hieeeeeeehihi :p

Embleemkes :D


(mag ni lache, zit ook me vieze spywareshit diek er ni afkrijg :()

anuch_ra

Legacy Member
ik heb het eraf gekrege thx to ne kerel die mij ne pm heeft gestuurt, complleet uitgelegt fantastische site gegeven, enkel spijtig dat ik het verkeerd heb gedaan en windows dus niet op safe mode heb gedraait maar op normal en pc totally opgefuckt heb ik het spul toch maar moeten formatteren :p och ja ben ik ineens van al die bullshit vanaf zeg. dus je weet het jongens een meisjes, volg de handleiding en slaag geen stap over.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan