Archief - Verry Verry slow :s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Fatal

Legacy Member
oké heb dus sinds gisteravond heel vele probs dat windows laad voor bv 10 a 15 min en dat hij dan pas inlogscherm toont. of dat hij helemaal niets wil doen en als hij dan in windows zit moet ik zo een 5min wahcten tegen alles geladen is en andere stuff...

dan nog is als ik iedere x inet of C:/ wil openen duurt dat toch ook wel 1minuut enz al spyware scan virusscan enz geprobeert niets gevonden.

heb dat probleem ondervonden door te converten met avi stuff enz en toen die converting gedaan was had ik die probs.

heb windows2003 enterprise + 2500+ + 2x256ddram en 120giga.

wat zou het probleem kunnen zijn ?

greetz

Mr.Fatal

Legacy Member
mja kwil wel formatte maar tzijn nog dingen die ik moet burnen en dat werkt nu niet :( door dat bufferread niet boven 50% komt meestal 10% inplaats van 98% of meer dath etn ormaal moet zijn :(

dus dat is een probleem :(

LSD-ProZac

Legacy Member
nog is gezocht, again for XP maar toch



zal't hier is plakken (en denk da da hier ook al paar keer op forum gestaan heeft, related to XP)

Windows XP AVI Scanning

Found a horrible bug in Windows XP. Explorer has a feature where it scans any AVI files found in the current directory for metadata, such as height, width and length. The problem is that if there's a corrupt AVI - such as a partially downloaded file - Windows will attempt to scan the entire file by loading it into memory. You'll know this happens when you browse to a local directory and suddenly your machine grinds to a halt and starts swapping to disk like crazy (even with gobs of RAM). Luckily it's an easy fix. In the registry, navigate to the key:

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler And delete the default value (which is one of those ungodly CLSID hex numbers).

Although this does lead me to wonder if someone could cook up a decent replacement that doesn't crash and can actually read the information on XVid, DivX and so on.

Posted by Luke at December 12, 2003 07:50 AM EST. More from: Windows . Edit.
The trackback URL for this entry is http://www.neuro-tech.net/mt-tb.cgi/331.

SlashDotCom

Legacy Member
kan het niet zijn dat uwe cpu beschadigt is waardoor deze niet goed meer werkt?
kheb dees ook is voorgehad(wel chance gehad dat em nie kapot was).
Kwas dus .ogg aant convertere naar .mp3 omda de liedjes opt muziekforum meestal ogg formaat zijn.
en die converter dat ik gebruikte jaagde men cpu naar de 100%.
Nu vertrouwde ik dit niet en kheb het dan maar zo gelaten om geen schade te verzoorzaken wnt kheb gehoord dat da nie gezond is voor uwe cpu. (tenzijn watercooling??).


Kzeg maar iets dus don't shoot me if i'm wrong :)


Grtz

Mr.Fatal

Legacy Member
twas dus zoals die kerel mij gaf van die avi dinges :) merci éh twerkt nu terug allemaal goe :niceone:

Mr.Fatal

Legacy Member
SlashDotCom zei:
kan het niet zijn dat uwe cpu beschadigt is waardoor deze niet goed meer werkt?
kheb dees ook is voorgehad(wel chance gehad dat em nie kapot was).
Kwas dus .ogg aant convertere naar .mp3 omda de liedjes opt muziekforum meestal ogg formaat zijn.
en die converter dat ik gebruikte jaagde men cpu naar de 100%.
Nu vertrouwde ik dit niet en kheb het dan maar zo gelaten om geen schade te verzoorzaken wnt kheb gehoord dat da nie gezond is voor uwe cpu. (tenzijn watercooling??).


Kzeg maar iets dus don't shoot me if i'm wrong :)


Grtz

mo die 100% is nie erg infeite zolang daj goe cooling enz hebt :) dat hij niet in danger zone komt nu heeft mijn cpu +- 30° of zelf minder en stressed 36° dus :) daar ligt het niet aan mja is al fixed éh :p

LSD-ProZac

Legacy Member
Mr.Fatal zei:
twas dus zoals die kerel mij gaf van die avi dinges :) merci éh twerkt nu terug allemaal goe :niceone:
dewelksten want d'er heeft hier meer of enen gereplied :rofl:

LSD-ProZac

Legacy Member
mja, constructief een probleem oplossen en ni direct beginnen met OMFG heb da ook gehad en format en si en la... denk da er slechts weinigen die taak gegund is :lol:



enfin, ben al blij dat sommige 'onhebbelijkheden' van XP ook in 2003 voorkomen en dat dezelfde 'kunstgreepjes' tot een concrete oplossing kunnen leiden

Mr.Fatal

Legacy Member
idd is maar best anders was ik veel stuff van school enz kwijt en dingen die belangrijk zijn :) nu heb ik toch alles op cd gezet en backups enz gemaakt hehe :p twerd is tijd dat ik dat zou doen want je weet nooit wat er kan gebeuren :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan