menlor
Legacy Member
Even situatie schetsen.
- Verlies van connectie voor 2 seconden ( max ) waardoor MSN, IRC, enzo uitvalt.
Ik heb een wireless router ( USrobotics ndx ADSL2+ ) en een D-link dgs 1005d
Op deze manier: http://menlor.com/pcs.jpg
Wanneer 2 pc's uit staan heeft laptop geen enkel probleem. Pas als ik pc1 aanzet komen de problemen voor.
Dan krijgen al de pc's op een random moment een connection loss. ( http://menlor.com/loss.jpg ). En dit kan 1 keer voorkomen op een avond, of 5 maal. Is helemaal random.
Kan iemand hier iets uit halen?
Tried: new ADSL2+ router = no difference.
- Verlies van connectie voor 2 seconden ( max ) waardoor MSN, IRC, enzo uitvalt.
Ik heb een wireless router ( USrobotics ndx ADSL2+ ) en een D-link dgs 1005d
Op deze manier: http://menlor.com/pcs.jpg
Wanneer 2 pc's uit staan heeft laptop geen enkel probleem. Pas als ik pc1 aanzet komen de problemen voor.
Dan krijgen al de pc's op een random moment een connection loss. ( http://menlor.com/loss.jpg ). En dit kan 1 keer voorkomen op een avond, of 5 maal. Is helemaal random.
Kan iemand hier iets uit halen?
Tried: new ADSL2+ router = no difference.
