ReBirTh
Legacy Member
Op de pc van m'n vriendin is er een vreemd probleem. Telkens ze opstart, opent er in windows een scherm van de c-schijf. Hij doet dit altijd automatisch. In de map opstarten, onder het startmenu is hier niets van te vinden. Is er iemand die een idee heeft waar de opdracht om dit te doen zou kunnen zitten, of wat de oorzaak ervan kan zijn?