deadkennedy
Legacy Member
Ik heb het probleem hier al vaker gelezen, en zelf ook al ondervonden.
Als je een nieuw venster in Windows opent, verschijnt er een klein venster dat je verder moet openklikken. Vreselijk vervelend.
Volgend gratis programma opent dadelijk alle nieuwe vensters in volledig, groot formaat.
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/
Heb het hier op m'n werk uitgetest, en het werkt.
Bron: PC World
Als je een nieuw venster in Windows opent, verschijnt er een klein venster dat je verder moet openklikken. Vreselijk vervelend.
Volgend gratis programma opent dadelijk alle nieuwe vensters in volledig, groot formaat.
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/
Heb het hier op m'n werk uitgetest, en het werkt.
Bron: PC World