Archief - Vanzelf uitloggen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sQuare

Legacy Member
wel het zit dus zo dat ik elke x ik mijn pc afsluit en opnieuw opzet ik op alle sites uitgelogd ben. Op bepaalde sites staat mijn username en passwoord en nog gegeven als ik op 'inlog' klik, maar hij blijft niet ingelogd. iemand enige idee hoe dit komt?
ik gebruik FF

mvgggg

edit: en ik heb 'automatisch inloggen' aangevinkt

Zelete

Legacy Member
Kijk eens bij options:

- accept cookies from sites aan
- accept third-party cookies
- keep until: they expire

Druk ook eens op "Settings...", daar moet cookies uitgevinkt staan anders smijt hij ze automatisch weg.

Exit

Legacy Member
eens alle IE temp files wissen, cookies wissen, ... ie sluiten, opnieuw openen en terug overal inloggen
test

Exit

Legacy Member
open IE (internet explorer) en dan extra - internet opties .. 1ste tabblad

sQuare

Legacy Member
ik werk met firefox e :) maar heb het toch nog gedaan. helpt niet denk ik

sQuare

Legacy Member
weet ik weet ik, maar het probleem is ik vind die irritante dingen niet

Exit

Legacy Member
FF - Opties - Privacy - cookies
zet ze daar eens uit of stel in dat ie ze wist bij sluiten van FF
zet het daarna terug goed bij openen van FF

sQuare

Legacy Member
heb nu de cookies gewist via opties. maar bij opties kan ik niet aanvinken van cookies, er staat enkel "cookies wissen"

MorGo7h

Legacy Member
Typ in firefox: C:\Documents and Settings\EIGENAAR\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
Vervang eigenaar door uw eigen account

Dan moete ne folder met .default extensie openen. Zoek in die folder naar cookies.sqlite. Delete die file en herstart Firefox.

Ge gaat wel uw logins en passworden opnieuw moeten ingeven, dus schrijf ze eerst op als ge ze niet vanbuiten weet.

sQuare

Legacy Member
heb atf cleaner gebruikt, nog altijd hetzelfde probleem.
heb ook van hierboven gebruikt, hopelijk werkt het. alvast bedankt !

sQuare

Legacy Member
de oplossing van mogo7h werkte, maar nu is het terug zo ver, heb weer hetzelfde probleem.

MorGo7h

Legacy Member
sQuare zei:
de oplossing van mogo7h werkte, maar nu is het terug zo ver, heb weer hetzelfde probleem.

Doe nog eens hetzelfde? :p
Ik heb da ook gehad een tijdje terug, maar bij mij bleef het wel goed.
Ge kan nadat die file gedeletete hebt, terug inloggen op uw sites en dan die file backuppen. Als ge het probleem nog eens hebt zet ge uwen ouden file er gewoon over.

sQuare

Legacy Member
ik heb eht nog is verwijdert, ma nu moet ik weer opnieuw overal inloggen.

MorGo7h

Legacy Member
Welja, log overal opnieuw in en backup dan die file. Als ge het dan nog is voor hebt plakte gewoon uwen backup erover. Dan moete ni iedere keer opnieuw inloggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan