Expancion
Legacy Member
Ik heb zoals het onderwerp zegt een probleem met Ubuntu.
Mijn pc is laatst gecrasht en ik kon niet meer op mijn Windows inloggen, mijn broer had nog een Ubuntu live-cd 7.04 staan en dat was dus mijn (tijdelijke) oplossing... Tot ik zo juist heb ontdekt dat deze Ubuntu waardeloos is, je kunt hem niet upgraden, geen nieuwe programma's opzetten,...
Dus is mijn vraag, of iemand wel een manier/oplossing weet om toch iets te kunnen doen met deze Ubuntu?
Mijn pc is laatst gecrasht en ik kon niet meer op mijn Windows inloggen, mijn broer had nog een Ubuntu live-cd 7.04 staan en dat was dus mijn (tijdelijke) oplossing... Tot ik zo juist heb ontdekt dat deze Ubuntu waardeloos is, je kunt hem niet upgraden, geen nieuwe programma's opzetten,...
Dus is mijn vraag, of iemand wel een manier/oplossing weet om toch iets te kunnen doen met deze Ubuntu?