plat_muisken
Legacy Member
Hallo,
Op mijn nieuw kot een vervelend probleem: niet mogelijk mails te versturen met mijn mailprogramma van Apple (toch post ik het hier want ik weet zeker dat mijn probleem niet ligt aan een verkeerde instelling)
Ik heb hier belgacom dus ik probeerde reeds relay.skynet.be
ook al geprobeerd: uit.telenet.be en relay.scarlet.be
nog steeds het probleem
iemand die kan helpen?
bedankt!
Op mijn nieuw kot een vervelend probleem: niet mogelijk mails te versturen met mijn mailprogramma van Apple (toch post ik het hier want ik weet zeker dat mijn probleem niet ligt aan een verkeerde instelling)
Ik heb hier belgacom dus ik probeerde reeds relay.skynet.be
ook al geprobeerd: uit.telenet.be en relay.scarlet.be
nog steeds het probleem
iemand die kan helpen?
bedankt!