smiley
Legacy Member
als ik een mailtje wil sturen vanop kot krijg ik steeds de error:
'Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail: de mailserver stuurde een onjuiste begroeting: gerard.telenet-ops.be bizsmtp Relaying denied.'
ik klik dan op 'ok' en dan krijg ik:
'Verzenden van bericht mislukt.
Dit bericht kon niet worden verzonden omdat het verbinden met de SMTP-server out.telenet.be is mislukt. De server is misschien niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen. Ga na of uw SMTP-serverinstellingen juist zijn en probeer opnieuw, of neem contact op met uw systeembeheerder.'
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
'Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail: de mailserver stuurde een onjuiste begroeting: gerard.telenet-ops.be bizsmtp Relaying denied.'
ik klik dan op 'ok' en dan krijg ik:
'Verzenden van bericht mislukt.
Dit bericht kon niet worden verzonden omdat het verbinden met de SMTP-server out.telenet.be is mislukt. De server is misschien niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen. Ga na of uw SMTP-serverinstellingen juist zijn en probeer opnieuw, of neem contact op met uw systeembeheerder.'
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?