SIO
Legacy Member
Voor nieuwe pc moest ik Outlook Express instellen maar ondanks het toepassen van de tip in archief (https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/probleem-met-mail-verzenden.406226) krijg ik nog steeds dezelfde error voor uítgaande mail, inkomende mail wordt wel perfect ontvangen.
De exacte error:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
De instellingen in Outlook Express momenteel:
tab 1 Algemeen: email adres (de alias, niet de getallencode die skynet als usernames gebruikt voor moest dit belangrijk zijn)
tab 2 Servers: POP3 / inkomend pop.skynet.be/ uitgaand relay.skynet.be/ Accountname username(getallencode van skynet)/Wachtwoord het wachtwoord/ Wachtwoorden onthouden aangevinkt
tab 3 & 4 zijn leeg
Tab 5 stond al ingevuld
uitgaande email (SMTP): 25
inkomende email (POP3): 110
voor beiden is 'voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' uitgevinkt
(en time out verlengd naar max: 5minuten)
heb al gespeeld met google results, 'voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' & 'voor deze server is verificatie nodig' maar geen resultaat..Het OS is Windows XP btw.
Alvast bedankt
De exacte error:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
De instellingen in Outlook Express momenteel:
tab 1 Algemeen: email adres (de alias, niet de getallencode die skynet als usernames gebruikt voor moest dit belangrijk zijn)
tab 2 Servers: POP3 / inkomend pop.skynet.be/ uitgaand relay.skynet.be/ Accountname username(getallencode van skynet)/Wachtwoord het wachtwoord/ Wachtwoorden onthouden aangevinkt
tab 3 & 4 zijn leeg
Tab 5 stond al ingevuld
uitgaande email (SMTP): 25
inkomende email (POP3): 110
voor beiden is 'voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' uitgevinkt
(en time out verlengd naar max: 5minuten)
heb al gespeeld met google results, 'voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig' & 'voor deze server is verificatie nodig' maar geen resultaat..Het OS is Windows XP btw.
Alvast bedankt

) zelf laten beslissen of hij de laptop op één locatie van de twee wil laten mail versturen of overschakelen naar Gmail ofzo.
!