Ironpole
Legacy Member
Dag allemaal
Ik ben eraan aan het denken om te formatteren en om 64-bit 10.04 te installeren. Ik heb nu 32-bit. Na wat opzoekingswerk vond ik dat Flash naar 't schijnt nog niet 100% zou werken. Wine ook niet.
Is het de moeite om te upgraden? Ik heb een Core 2 Duo P8600 2,4Ghz, ook 4Gb ram.
Alvast bedankt,
Jonas
Ik ben eraan aan het denken om te formatteren en om 64-bit 10.04 te installeren. Ik heb nu 32-bit. Na wat opzoekingswerk vond ik dat Flash naar 't schijnt nog niet 100% zou werken. Wine ook niet.
Is het de moeite om te upgraden? Ik heb een Core 2 Duo P8600 2,4Ghz, ook 4Gb ram.
Alvast bedankt,
Jonas
)
