Archief - TV via PC: ook canal+?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MJ]

Legacy Member
Over enkele weken wordt het mogelijk via het internet programma's van over de hele wereld gratis te bekijken. Met Cybersky, een webdienst van de 40-jarige Duitse software-ingenieur Guido Ciburski, worden zelfs programma's van betaalzenders gratis.

Eind januari lanceert Giburski's firma TC Unterhaltungselektronic uit Koblenz Cybersky. Die webdienst biedt breedbandgebruikers de mogelijkheid programma's met andere gebruikers uit te wisselen. Het enige wat ze daarvoor nodig hebben is een televisie die verbonden is met een computer en een gratis softwarepakket van Cybersky. In feite doet Cybersky voor televisieprogramma's exact hetzelfde als wat al een tijdje bestaat voor muziekbestanden en video, die gratis van het internet kunnen worden gedownload. Dat gebeurt via peer-to-peernetwerken. Ook Cybersky gebruikt die mogelijkheid. (Eigen berichtgeving)

Bron: De Standaard

Zou dat dan ook werken voor de Canal+ zenders?

Exit

Legacy Member
wa ik eruit opmaak sturen ze de signalen door, ongecodeerd ... als ze dan canal+ ook decoderen en doorsturen gaat ge die ook kunnen bekijken .... maar zelf decoderen niet, moet ge op andere plaatsen halen :crazy:

sToRm

Legacy Member
Ma is da dan via streaming....

Indien zo vind ik da toch maar nix, want uwe limiet zal ter rap door zitten dan.

Grtz

Skratz

Legacy Member
volgens mij juist hetzelfde als wat nu al op de usenetservers bezig is, maar dan via p2p en per kanaal via live streams.

tja die limieten, dat is hier in belgie wel zo, maar in nederland kennen ze dat zo niet, een 100gb of meer per maand is daar schering en inslag bij de fanaten. die doen nie anders dan usenet bevuilen met exacte copien van DVD's, weg met die retentie...

http://www.tvoon.de/ctv/

What emule does with files (share), Cybersky does with realtime AV-Streams. You don`t search for files, you search for channels. You don`t download, you receive streams. At the end of the day it is somewhere all the same, even when some guys arrange their emule-videos to a new TV-Channel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan