Archief - TV out werkt niet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeX69

Legacy Member
Ik krijg mijn TV out niet aan de praat. Het is me wel al eens gelukt op een vorige format.

Wat ik denk dat het probleem is dat er bij Display adapters gewoon Geforce FX 5200 staat. En niet 2 keer FX5200 maar ene keer Primary en andere keer Secondary. Ik heb de laatste drivers geinstalleert (forceware 71.24) En het werkt nog niet. ik moet de TV toevoegen via "FORCE TV DETECTION"

Ik heb de TV al op 640*480 8Bit gezet dus het ligt niet aan de resolutie die verkeerd is ofzo. Het kanaal wat ik op de TV pak is ook de juiste. (want het heeft al eens gewerkt! )

Ik gebruik nu een Gele kabel, met een pinneke, en met zo een tussenstukje zodat die in mijn pc past. De andere kant is SCART.

Toen het werkte gebruikte ik een geleende kabel. Maar zou het ook niet moeten werken met deze kabel?

Zou ik beter andere oudere drivers gebruiken? zoja, welke?

alvast bedankt!!

Exit

Legacy Member
wordt tv dan herkent?
staat instell op pal-b?
kijk op HARDWARE forum naar gelijke threads ...

GeX69

Legacy Member
Ik denk het niet, die komt er alleen bijstaan als ik force TV detection doe

Pal-B staat op ja

Search levert veel topics op, maar geen bieden oplossing

Hoe voeg ik een secondary display adapter toe? er staat maar ene. bij een pc van een kameraad die heeft een radeon 9800pro, en daar heeft die primary en secondary, en ik heb dat niet.

Volgens mij zit hier het probleem. De help (troubleshooting) zegt bij een stap dat ik die moet installeren, maar ik weet niet hoe... ik kan alleen gewoon FX5200 toevoegen enzo ...

Exit

Legacy Member
ati heeft 2 meldingen, nen nvidia NIET

als tv goed is aangesloten wordt die autom herkend als ge eigenschappen neemt desktop en dan tab instell ... dan meoten er daar 2 schermen komen ...
probeert eens met tv aangesloten te rebooten ...

GeX69

Legacy Member
ja heb ik al gedaan levert geen effect op ... hoe zou ik dit moeten oplossen ... damn this sucks

Rage

Legacy Member
Ik ben dus die kameraad. Hij heeft al meerdere malen gereboot met TV aangesloten...

Ikzelf krijg tvout ook niet aan het werken.

Ik moet het als volgt doen (want ik heb een OUDE tv) Ik sluit mijn video aan op de TV, dan met behulp van SCART sluit ik mijn PC aan op de video. En dit werkt ook niet. Kan het zijn dat het onmogelijk is met een video?

Exit

Legacy Member
nope, ik doe het zelf via nen video.
op video jusite kanaal nemen en op tv video kanaal nemen.

@gex69 ... probeer mss eens met andere drivers, versie 5x.xx (want met die kaart zijn die niewste drivers nie zoveel waard ...) lukt het niet dan installed ge die laatste versie maar weer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan