GeX69
Legacy Member
Ik krijg mijn TV out niet aan de praat. Het is me wel al eens gelukt op een vorige format.
Wat ik denk dat het probleem is dat er bij Display adapters gewoon Geforce FX 5200 staat. En niet 2 keer FX5200 maar ene keer Primary en andere keer Secondary. Ik heb de laatste drivers geinstalleert (forceware 71.24) En het werkt nog niet. ik moet de TV toevoegen via "FORCE TV DETECTION"
Ik heb de TV al op 640*480 8Bit gezet dus het ligt niet aan de resolutie die verkeerd is ofzo. Het kanaal wat ik op de TV pak is ook de juiste. (want het heeft al eens gewerkt! )
Ik gebruik nu een Gele kabel, met een pinneke, en met zo een tussenstukje zodat die in mijn pc past. De andere kant is SCART.
Toen het werkte gebruikte ik een geleende kabel. Maar zou het ook niet moeten werken met deze kabel?
Zou ik beter andere oudere drivers gebruiken? zoja, welke?
alvast bedankt!!
Wat ik denk dat het probleem is dat er bij Display adapters gewoon Geforce FX 5200 staat. En niet 2 keer FX5200 maar ene keer Primary en andere keer Secondary. Ik heb de laatste drivers geinstalleert (forceware 71.24) En het werkt nog niet. ik moet de TV toevoegen via "FORCE TV DETECTION"
Ik heb de TV al op 640*480 8Bit gezet dus het ligt niet aan de resolutie die verkeerd is ofzo. Het kanaal wat ik op de TV pak is ook de juiste. (want het heeft al eens gewerkt! )
Ik gebruik nu een Gele kabel, met een pinneke, en met zo een tussenstukje zodat die in mijn pc past. De andere kant is SCART.
Toen het werkte gebruikte ik een geleende kabel. Maar zou het ook niet moeten werken met deze kabel?
Zou ik beter andere oudere drivers gebruiken? zoja, welke?
alvast bedankt!!
