Sectopod
Legacy Member
Hallo ,
Ik zit met een vaag probleem , als ik langer dan 5 minuutjes in ms word zit te werken begint het scherm ergens in het midden te trillen. Meestal pakken die trillingen ongeveer 2 regels in , van het moment dat ik ergens een sub-menu open in word zijn die trillingen gedaan , tot ik dat sub menu weer sluit.
In alle andere toepassingen of beelden (bureaublad , IE , games) is er niks van trillingen te bespeuren.
Iemand een id?
Alvast bedankt
Ik zit met een vaag probleem , als ik langer dan 5 minuutjes in ms word zit te werken begint het scherm ergens in het midden te trillen. Meestal pakken die trillingen ongeveer 2 regels in , van het moment dat ik ergens een sub-menu open in word zijn die trillingen gedaan , tot ik dat sub menu weer sluit.
In alle andere toepassingen of beelden (bureaublad , IE , games) is er niks van trillingen te bespeuren.
Iemand een id?
Alvast bedankt

