Archief - Trage flash toepassingen in full screen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D2ThaV

Legacy Member
Ik heb hier op mijn laptop de nieuwste mozilla firefox al een tijdje staan. Nu die werkt zeer goed en snel ; op flashtoepassingen gaat deze ook heel goed maar als ik mijn flash toepassing in full screen zet ( ik denk nu aan farmville en dergelijke ) gaat deze opeens ooooontzettend traag, hoewel mijn internet goed genoeg is , zelfs als ik de kabel insteek gaat deze nog traag . Op zich kan da ni veel kwaad maar voor Farmville is da in eerste instantie redelijk ambetant omdat full screen gemakkelijker werkt , tegen een dergelijke snelheid dan ... Het is niet alleen bij farmville maar bij vrijwel elke toepassing in full screen. Waarschijnlijk mis ik een programma ofzo , ik heb al bij ne vriend van mij geinformeerd en die heeft da bijvoorbeeld ni voor terwijl hij ook met mozilla werkt ..
De add-ons die ik heb op mozilla firefox :

Addons.jpg picture by D2ThaV - Photobucket

Iemand een gedacht hoe ik dat zou kunne oplossen , ik ga er dus vanuit dat ik één of andere plugin mis ?

Grtz Dylan .

D2ThaV

Legacy Member
Als ik m'n fullscreen opzet, kan ik het cpu gebruik niet zien , als ik full screen afzet en kijk onmiddellijk naar cpu gebruik heb ik iets van een 64 procent ...
Heb 4 gb ram dus daar kan het in mijn ogen ooit moeilijk aan liggen ?

Yank

Legacy Member
zet taakbeheer open, ga naar de grafiek, zet je flash fullscreen en keer na 10 sec terug, en lees dan gewoon af op de grafiek ;)
flash neemt in firefox altijd behoorlijk wat processorkracht in, als je processor wat ouder/goedkoper is, merk je in flashapplicaties makkelijk het verschil tussen bvb IE en firefox

Exit

Legacy Member
taakbeheer blijft normaal op de voorgrond staan.

of zet FF op fullscreen en alt+tab dan naar taakbeheer.
en test ook met IE.

Fraggie

Legacy Member
Ik heb wel de indruk bij filmpjes dat als je ze eerst op pauze zet VOOR je naar fullscreen gaat, het veel beter draait. Dit is natuurlijk niet van toepassing op FM, maar dat spel is dan ook gemaakt zodat je verplicht bent om te betalen met tijd (4x zo snel werken bv).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan