Frado2005
Legacy Member
Ik vroeg me af hoe ik torrents kan runnen op het schoolnetwerk... Om te kunnen surfen moeten we een proxy adres instellen. Maar toen ik probeerde een torrent te starten, wou het precies niet lukken. Ik had ook de proxy ingegeven in Vuze/utorrent. Maar het ging nog steeds niet...
Rapidshare gaat dan weer wél...
Dus, hoe kan ik er voor zorgen dat torrents wel werken? Een andere poort nemen, of zou het complexer zijn?
Of investeer ik beter gewoonweg in een dedi server om er zo van te downloaden via ftp? Of kan ik ook mijn internetgebruik wat 'encrypten'.
Nog geen internet policy gezien ervan op mijn school, dus ik denk dat het 'mag' om linux distros te downloaden
Rapidshare gaat dan weer wél...
Dus, hoe kan ik er voor zorgen dat torrents wel werken? Een andere poort nemen, of zou het complexer zijn?
Of investeer ik beter gewoonweg in een dedi server om er zo van te downloaden via ftp? Of kan ik ook mijn internetgebruik wat 'encrypten'.
Nog geen internet policy gezien ervan op mijn school, dus ik denk dat het 'mag' om linux distros te downloaden

