..::Timoke::..
Legacy Member
Hey,
Ik zoek al lang een tooltje om een screenshot te kunnen nemen van een film (DVD of AVI). Ik heb al gegoogled en enkele tooltjes geprobeerd, maar tevergeefs. Telkens alleen een zwart scherm.
Dus nu vraag ik het eens hier, misschien heeft iemand al eens iets bruikbaars gevonden?
Tnx,
Timoke
Ik zoek al lang een tooltje om een screenshot te kunnen nemen van een film (DVD of AVI). Ik heb al gegoogled en enkele tooltjes geprobeerd, maar tevergeefs. Telkens alleen een zwart scherm.
Dus nu vraag ik het eens hier, misschien heeft iemand al eens iets bruikbaars gevonden?
Tnx,
Timoke
