XPlosiv
Legacy Member
hallo
Ik wil nu al lang met thunderbird werken en ik wil het doen met men Gmail account. toen ik de pop3 toegang kreeg heb ik direct men account ingesteld in Thunderbird. nu heb ik een probleem. ik kan email zenden met men gmail account via thunderbird. maar ik kan niets ontvangen via thunderbird. als ik open staat er gwn connected with pop.gmail.com maar dan stopt et en blijft alles leeg in postvak in. weet iemand iets? volgens mij staat alles juist..
Thx
Ik wil nu al lang met thunderbird werken en ik wil het doen met men Gmail account. toen ik de pop3 toegang kreeg heb ik direct men account ingesteld in Thunderbird. nu heb ik een probleem. ik kan email zenden met men gmail account via thunderbird. maar ik kan niets ontvangen via thunderbird. als ik open staat er gwn connected with pop.gmail.com maar dan stopt et en blijft alles leeg in postvak in. weet iemand iets? volgens mij staat alles juist..
Thx