darky545
Legacy Member
Exit zei:voor printen+parentcontrol is die gast wrs niet nodig.
printer delen op de pc waar die aanhangt (als het niet autom gedaan wordt)
via netwerk naar die pc gaan en dubbelklikken op de printer ...
Dus eigenlijk is het nu inorde?
Nog een vraag, wij hebben hier een digibox van telenet deze was nog niet aangesloten op internet maar wij zouden dit nu graag wel doen. moet ik waar moet ik deze dan aansluiten?