[TFT]Poky
Legacy Member
Ben echt ten einde raad heb alles al geprobeerd (ben wel geen software specialist
).
Krijg het irritante probleem op één van de laptops thuis dat ik om de zoveel seconden ''lag'' heb.
Beter kan ik het eigelijk niet uitleggen, ter illustratie :
IE openen (gaat perfect), ff surfen gaat perfect MAAR om de zoveel seconden krijg ik een lagstoot. Dit uit zich oa door kaders die ''not responding'', typen terwijl de pc niet kan volgen.
Alles komt dan met vertraging en ineens op mijn scherm.
Wat heb ik al geprobeerd :
1) Cleaners
2) Adaware//malawarebytes
3) Full Avast Virusscan (die eerst een worm opleverde, heb hem het laten opkuisen en nog een scan laten doen en alles was proper)
Voor de rest werkt alles perfect, maar die lag is mega irritant.
Microsoft update wil ook service pack 2 voor Vista niet installeren/downloaden.
Besturingssyteem is Vista (service pack 1 veronderstel ik), en het is een dv6000 laptop van HP (vrij recent en niets speciaals eigelijk )
Mvg en alvast bedankt
).Krijg het irritante probleem op één van de laptops thuis dat ik om de zoveel seconden ''lag'' heb.
Beter kan ik het eigelijk niet uitleggen, ter illustratie :
IE openen (gaat perfect), ff surfen gaat perfect MAAR om de zoveel seconden krijg ik een lagstoot. Dit uit zich oa door kaders die ''not responding'', typen terwijl de pc niet kan volgen.
Alles komt dan met vertraging en ineens op mijn scherm.
Wat heb ik al geprobeerd :
1) Cleaners
2) Adaware//malawarebytes
3) Full Avast Virusscan (die eerst een worm opleverde, heb hem het laten opkuisen en nog een scan laten doen en alles was proper)
Voor de rest werkt alles perfect, maar die lag is mega irritant.
Microsoft update wil ook service pack 2 voor Vista niet installeren/downloaden.
Besturingssyteem is Vista (service pack 1 veronderstel ik), en het is een dv6000 laptop van HP (vrij recent en niets speciaals eigelijk )
Mvg en alvast bedankt