Rage
Legacy Member
Wij hebben hier sinds een maand telenet.
Soms heb ik het probleem als ik een site open dat hij niet wilt openen. Ik krijg dan die standaardmelding dat de site niet gevonden kon worden.
Een simpele druk op F5 lost dit probleem op.
Ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag omdat ik netwerkproblemen heb met windows 7.
Maar nu blijkt dat mijn ouders hetzelfde probleem hebben. Ze zijn al een tijdje aan het zagen dat het internet niet goed zou werken, en nu heb ik ontdekt dat ze dit bedoelen.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
EDIT: Mijn eerste gedacht was, ik moet proxy.telenet.be poort 8080 invullen (ik meen vroeger zoiets te hebben gelezen) maar voor mijn vader zijn laptop is dit geen oplossing omdat hij daar de proxies van zijn werk heeft instaan, ik ga die niet wegdoen en vervangen door proxy.telenet.be
alvast bedankt
Soms heb ik het probleem als ik een site open dat hij niet wilt openen. Ik krijg dan die standaardmelding dat de site niet gevonden kon worden.
Een simpele druk op F5 lost dit probleem op.
Ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag omdat ik netwerkproblemen heb met windows 7.
Maar nu blijkt dat mijn ouders hetzelfde probleem hebben. Ze zijn al een tijdje aan het zagen dat het internet niet goed zou werken, en nu heb ik ontdekt dat ze dit bedoelen.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
EDIT: Mijn eerste gedacht was, ik moet proxy.telenet.be poort 8080 invullen (ik meen vroeger zoiets te hebben gelezen) maar voor mijn vader zijn laptop is dit geen oplossing omdat hij daar de proxies van zijn werk heeft instaan, ik ga die niet wegdoen en vervangen door proxy.telenet.be
alvast bedankt