Preske
Legacy Member
Het is me opgevallen dat de laatste tv-captures die circulleren op het internet van extreem goede kwaliteit zijn.
Nu ben ik daar wel eens benieuwd hoe dit wordt gedaan, en welke codec er eventueel wordt gebruikt.
Ik heb al gedacht aan standalone dvd recorders, TiVo, HD-TV uitzending, enzovoort. Maar echt vinden doe ik niet.
de reden, binnenkort komt m'n broer op tv en wil dat wel graag capturen, maar de kwaliteit is nogal poverkes (zware pixelatie boven de 300*240)
m'n huidige kaart is een tv-smart van hercules.
Nu ben ik daar wel eens benieuwd hoe dit wordt gedaan, en welke codec er eventueel wordt gebruikt.
Ik heb al gedacht aan standalone dvd recorders, TiVo, HD-TV uitzending, enzovoort. Maar echt vinden doe ik niet.
de reden, binnenkort komt m'n broer op tv en wil dat wel graag capturen, maar de kwaliteit is nogal poverkes (zware pixelatie boven de 300*240)
m'n huidige kaart is een tv-smart van hercules.