Forceflow zei:
Ik betwjifel of zo'n volledige aflevering in redelijke kwaliteit wel op een NGage past, eigenlijk ?
Waarom ni? Die N-Gage heeft een kleine schermresolutie van
176x208 en benut amper 4096 kleuren. Als ge nu het aantal
kleuren in uw film downsampled naar 4096 en ge houdt u aan
die resolutie dan krijg je volgens mij wel zeer kleine bestanden...
Goed om weten is dat er ook DivX en XViD voor smartphone bestaat.
Ge kunt da allemaal doen met VirtualDub en de goeie filters
of je kan eens een kijkje nemen bij
SmartMovie.