Dr.OoSje
Legacy Member
Ik ben momenteel student elektronica-ict en zou een heleboel adobe software willen hebben. Nu is het zo dat hoge scholen of universiteiten bijna niets van samenwerking ofzo hebben met adobe
. Nu kan je dat gaan aankopen via Academic Download of van hun site zelf met studenten licentie. Maar die prijzen zijn dan toch nog ziekelijk hoog voor een student
.
Nu ben ik benieuwd wie hier op een legale manier redelijk goedkoop is aangeraakt?
Je betaalt dan een heleboel inschrijvingsgeld vinden jullie dan ook niet dat het de normaalste zaak moet zijn dat je al die software zo moet kunnen verkrijgen?
Je zou een mens anders maar aansporen om het op de iets minder legale manier te doen:doh:.
. Nu kan je dat gaan aankopen via Academic Download of van hun site zelf met studenten licentie. Maar die prijzen zijn dan toch nog ziekelijk hoog voor een student
. Nu ben ik benieuwd wie hier op een legale manier redelijk goedkoop is aangeraakt?
Je betaalt dan een heleboel inschrijvingsgeld vinden jullie dan ook niet dat het de normaalste zaak moet zijn dat je al die software zo moet kunnen verkrijgen?
Je zou een mens anders maar aansporen om het op de iets minder legale manier te doen:doh:.
.