Typhon`
Legacy Member
ik heb nu windows XP en ben een beetje die stijl kotsbeu.
Nu zou'k graag een cleane stijl willen gehad hebben en zoiets lijk mac (nogal wit) zie ik wel zitten.
Een vereiste is wel dat ik direct kan overschakelen terug naar de normale, gelijk dat je kunt switchen tussen XP zilver en blauw.
waar kan je zo een theme downloaden en is dat echt zwaar?
Nu zou'k graag een cleane stijl willen gehad hebben en zoiets lijk mac (nogal wit) zie ik wel zitten.
Een vereiste is wel dat ik direct kan overschakelen terug naar de normale, gelijk dat je kunt switchen tussen XP zilver en blauw.
waar kan je zo een theme downloaden en is dat echt zwaar?

