DevilDown
Legacy Member
Besten 
Uit pure nostalgie heb'k onlangs eens een game uit de "vroegere" jaren, nu ja, 1999 dus, opnieuw geïnstalleerd. (Zijnde : Star trek: birth of the federation, maar dat terzijde).
Om probs te vermijden heb'k dan ook onmiddellijk de site bezocht van de ontwikkelaar en de 1.02 patch (de laatste dus) gedownload voor de WIN XP, maar ondanks dat wil de game niet opstarten.
Klik ik op het icoontje, dan verschijnt wel een eerste beginschermpje (zo met een afbeelding op van wat ingame materiaal, waarna normaal dat fotoke verdwijnt en het spel opstart) maar het spel zelf weigert hierna pertinent op te starten, noch komt er een foutmelding.
Weet iemand hier iets wat ik eraan kan doen??
Wel dank

Uit pure nostalgie heb'k onlangs eens een game uit de "vroegere" jaren, nu ja, 1999 dus, opnieuw geïnstalleerd. (Zijnde : Star trek: birth of the federation, maar dat terzijde).
Om probs te vermijden heb'k dan ook onmiddellijk de site bezocht van de ontwikkelaar en de 1.02 patch (de laatste dus) gedownload voor de WIN XP, maar ondanks dat wil de game niet opstarten.
Klik ik op het icoontje, dan verschijnt wel een eerste beginschermpje (zo met een afbeelding op van wat ingame materiaal, waarna normaal dat fotoke verdwijnt en het spel opstart) maar het spel zelf weigert hierna pertinent op te starten, noch komt er een foutmelding.
Weet iemand hier iets wat ik eraan kan doen??
Wel dank
