lotter.be
Legacy Member
Hallo,
Ik heb iets raar voor: Mijn telemeter staat nog maar op 5% (Telenet Turbo XL), er staat dat ik aan volledige snelheid kan surfen (www.telenet.be/mijntelenet), op het interneticoontje rechts onderaan op de taakbalk van windows staat "verbonden met: *** toegang: lokaal en internet."
Toch gaat mijn internet ongelooflijk traag (ik download nu firefox aan 1.37 kb/s). Aan de drivers ofzo kan het al zeker niet liggen want het gaat zowel traag op mijn laptop (draadloos) als mijn gewone pc (powerline), van de ene dag op de andere...
Help mij aub!
mvg,
Lotter
Ik heb iets raar voor: Mijn telemeter staat nog maar op 5% (Telenet Turbo XL), er staat dat ik aan volledige snelheid kan surfen (www.telenet.be/mijntelenet), op het interneticoontje rechts onderaan op de taakbalk van windows staat "verbonden met: *** toegang: lokaal en internet."
Toch gaat mijn internet ongelooflijk traag (ik download nu firefox aan 1.37 kb/s). Aan de drivers ofzo kan het al zeker niet liggen want het gaat zowel traag op mijn laptop (draadloos) als mijn gewone pc (powerline), van de ene dag op de andere...
Help mij aub!
mvg,
Lotter
hallo mede laarnenaar 