Cyberkid
Legacy Member
ja 'k heb dus 2 dagen op smallband gezeten, omda'k dus over mijne limiet zat maar nu:
Totaal verbruikt volume (downstream + upstream): 99%
en toch zit'k nog op smallband
iemand die weet hoe da komt ? wou downloaden van een site (normaal 600kb/s) en em was dus aaan't downloade aan een snelheid van 600bytes/s dus nog smallband ma toch heb'k "maar" 99%
Totaal verbruikt volume (downstream + upstream): 99%
en toch zit'k nog op smallband
iemand die weet hoe da komt ? wou downloaden van een site (normaal 600kb/s) en em was dus aaan't downloade aan een snelheid van 600bytes/s dus nog smallband ma toch heb'k "maar" 99%
en da vo op kertmis
ze zouden em ies mogen resetten vin'k 
