J3rry
Legacy Member
telkens ik iets copy paste vanuit google translator en paste in skype om te versturen als sms
dan rekent skype mij meer 'smsen' aan dan ik het manueel intyp
ook al zitten er geen speciale chars ofzo tussen, of als ik het eerst kopier in notepad dan her copy/paste in skype maakt gewoon niet uit
wat kan dit zijn ?
probeer maar eens, open skype typ een sms van net 1 bericht
en typ de zelfde sms in google translate en kopier die van daar naar skype
dan rekent skype die als 2 of 3 sms'en
dus een bericht van 160 chars manueel typen = 1 sms
maar een copy/paste van 160 chars dan rekent skype dubbel of 3dubbel
dan rekent skype mij meer 'smsen' aan dan ik het manueel intyp
ook al zitten er geen speciale chars ofzo tussen, of als ik het eerst kopier in notepad dan her copy/paste in skype maakt gewoon niet uit
wat kan dit zijn ?
probeer maar eens, open skype typ een sms van net 1 bericht
en typ de zelfde sms in google translate en kopier die van daar naar skype
dan rekent skype die als 2 of 3 sms'en
dus een bericht van 160 chars manueel typen = 1 sms
maar een copy/paste van 160 chars dan rekent skype dubbel of 3dubbel