6channel
Legacy Member
Is het mogelijk om in Xp (prof) nieuwe gebruikers aan te maken volgens een bepaald sjabloon?
Hiermee bedoel ik dat als ik een gebruiker aanmaak;
- iconen zoals 'deze computer', 'mijn documenten', ... reeds op het bureaublad staan
- dat de werkbalk snel starten reeds aanwezig is
- dat in het menu start enkel de zaken staan die ik kies (bvb enkel 'zoeken' en 'configuratiescherm' en 'uivoeren' niet)
- dat het traditionele start-menu gebruikt wordt
- ...
Als ik nu een nieuwe gebruiker aanmaak, creëert XP een nieuw deel volgens zijn eigen normen (geen snel-starten balk, enkel prullenbak op bureau, ...)
Ik moet namelijk een aantal gebruikers (10+) aanmaken op een computer en de heer des huizes wilt persé dat alles er uitziet zoals hij dat wil voor elke gebruiker (en ik heb géén zin dat voor al die gebruikers apart te doen
)
Hiermee bedoel ik dat als ik een gebruiker aanmaak;
- iconen zoals 'deze computer', 'mijn documenten', ... reeds op het bureaublad staan
- dat de werkbalk snel starten reeds aanwezig is
- dat in het menu start enkel de zaken staan die ik kies (bvb enkel 'zoeken' en 'configuratiescherm' en 'uivoeren' niet)
- dat het traditionele start-menu gebruikt wordt
- ...
Als ik nu een nieuwe gebruiker aanmaak, creëert XP een nieuw deel volgens zijn eigen normen (geen snel-starten balk, enkel prullenbak op bureau, ...)
Ik moet namelijk een aantal gebruikers (10+) aanmaken op een computer en de heer des huizes wilt persé dat alles er uitziet zoals hij dat wil voor elke gebruiker (en ik heb géén zin dat voor al die gebruikers apart te doen
)
