Begin het allemaal na te maken en op de plaatsen waar je "een gegeven" getal, naam, adres,... voet je een 'Veld' in (Werkbalk formulieren).
Daarna slag je op als.dot
Als je die dot dan opendoet door er op te dubbelklikken krijg je een blanco-versie.
Ik zou voor word gaan. Aangezien het gewoon sommen maken is, kan je dat nog makkelijk in word doen
