[i]cute_
Legacy Member
Hello,
Als ik bij start -> uitvoeren "sysedit" typ komt er eerst een kleine kaderke met in "Kan SHELL.DLL niet vinden" als ik dan op Sluiten klik komt er weer een kader "Kan 16-bits Windows-programma niet uitvoeren, Kan het bestand C:\WINDOWS\system32\sysedit.exe(of één van de onderdelen niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle vereiste bibliotheken beschikbaar zijn.
Ik heb al op Spyware & Virussen gescanned, Windows erover geinstalleerd (UPGRADE) achter het bestand "sysedit.exe" en "shell.dll" gezocht en die zijn er degelijk wel die 2 bestanden.
Het is een pc van een klant en telkens als windows opstart opent "desktop.ini" heb al met "msconfig" gekeken maar daar staat het niet tussen...
Dus dan moet het normaal met "sysedit" op te speuren zijn
Greetz
Als ik bij start -> uitvoeren "sysedit" typ komt er eerst een kleine kaderke met in "Kan SHELL.DLL niet vinden" als ik dan op Sluiten klik komt er weer een kader "Kan 16-bits Windows-programma niet uitvoeren, Kan het bestand C:\WINDOWS\system32\sysedit.exe(of één van de onderdelen niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle vereiste bibliotheken beschikbaar zijn.
Ik heb al op Spyware & Virussen gescanned, Windows erover geinstalleerd (UPGRADE) achter het bestand "sysedit.exe" en "shell.dll" gezocht en die zijn er degelijk wel die 2 bestanden.
Het is een pc van een klant en telkens als windows opstart opent "desktop.ini" heb al met "msconfig" gekeken maar daar staat het niet tussen...
Dus dan moet het normaal met "sysedit" op te speuren zijn

Greetz

men job = hardware, software, operating systems)