bartichello
Legacy Member
ik heb dus met sharezaa een fout in het ostart venster. der staat er is gedetecteerd dat ik achter een router zit en nu wil hem nix meer downloaden. ik heb die help gelezen en daar staat dat ik de pc ee nstatisch ip moet geven en die poort vrij zetten maar ik wil helemaal geen statisch ip hebben. kan ik die poort vrijmaken op ene veranderend ip ook ??? zodat ie toch kan blijven downloaden.
en kom nie af warrez
gaat nie over warez gaat over sharezaa.
en kom nie af warrez
gaat nie over warez gaat over sharezaa.
sp2 (xp) is brol
:applause: 
