Archief - sharezaa + router : poorten ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bartichello

Legacy Member
ik heb dus met sharezaa een fout in het ostart venster. der staat er is gedetecteerd dat ik achter een router zit en nu wil hem nix meer downloaden. ik heb die help gelezen en daar staat dat ik de pc ee nstatisch ip moet geven en die poort vrij zetten maar ik wil helemaal geen statisch ip hebben. kan ik die poort vrijmaken op ene veranderend ip ook ??? zodat ie toch kan blijven downloaden.

en kom nie af warrez
gaat nie over warez gaat over sharezaa.

Exit

Legacy Member
intern statisch (da hebt ge toch) en in router poort forwarden

bartichello

Legacy Member
weet ik veel enkel mijne router heeft statisch adres. men pc's hebben allemaal een veranderlijk. en port forwarden ken ik nix van. normaal moete da kunenn zonder statische ip's ook

Daimao

Legacy Member
Poort van shareza openzetten eh
via uw router config menu

meestal in de aard van 192.168.2.1

Check manual van uwen router

Exit

Legacy Member
op telenet heeft router een quasi vast ip, adsl niet
intern na de router hebben de pc's een quasi vast ip(router zal telkens vast ip toekennen aan dezelfde pc/lan kaart.

lees uw handleiding hoe ge poorten forward/opent. of zet u in dmz zone en zie da ge dan firewall op pc hebt

Wover

Legacy Member
en als dat niet werkt kan het zijn da ge ge XP SP2 geïnstalleerd hebt, want daardoor vinde ook bijna niks meer...

bartichello

Legacy Member
sp 2 staat op al mijn pc's en die staan der al lang op zunne... mja laat maar twerkt toch nog want kan nog dingen afhalen. en i kweet dat mijn sharezaa poort 6345 gebruikt. kan ik die nog ergens openzetten en zal wel werken

Daimao

Legacy Member
Woverke zei:
en als dat niet werkt kan het zijn da ge ge XP SP2 geïnstalleerd hebt, want daardoor vinde ook bijna niks meer...

Heb SP2 en geen probs...
Stop eens met alles op XP en de SP's te steken

Daimao

Legacy Member
Volg de raad in uw sig ;)

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds = klote,kunnen ze da nie veranderen naar 120,ge wilt dan al eens de mensen helpen

Wover

Legacy Member
Door SP2 gade wel degelijk een pak minder snel kunnen downloaden van p2p programma's. Ge krijgt daar zelfs een waarschuwing voor als ge shareaza installeert dat de performantie sterk kan dalen omda ge SP2 hebt. Bij mij was da zo, dus heb ik nu terug SP1
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan