Costanza
Legacy Member
Ik zou graag een FTP server hier op mijn pc op kot installeren zodat ik gemakkelijk bestanden kan doorsturen over het netwerk hier.
heb dit geprobeerd met serv-u, maar als ik connect krijg ik enkel een "/" directory zonder dat ik bestanden zie.
iemand een idee wat ik fout doe?
alast bedankt voor de info !
heb dit geprobeerd met serv-u, maar als ik connect krijg ik enkel een "/" directory zonder dat ik bestanden zie.
iemand een idee wat ik fout doe?
alast bedankt voor de info !