Justchill
Legacy Member
Dag lezers,
de PC hier;
- win XP HOME SP3
- P4 2.0Ghz / 512DDR
heeft services.exe in zijn proceslijst staan. Maar dat proces neemt nu telkens 5-15% cpu in, wat niet normaal is. Ik ben aan 't googlen, maar echt een concrete oplossing vind ik niet...
Hoe pak ik dit beestje het beste aan?
grts
de PC hier;
- win XP HOME SP3
- P4 2.0Ghz / 512DDR
heeft services.exe in zijn proceslijst staan. Maar dat proces neemt nu telkens 5-15% cpu in, wat niet normaal is. Ik ben aan 't googlen, maar echt een concrete oplossing vind ik niet...
Hoe pak ik dit beestje het beste aan?
grts