Binnieman
Legacy Member
ik heb pas mijn pc geformateerd, en ik kan al op internet maar retefuckass traag, ik download bestande tege nog geen 5kb/s, ik dus telenet en sta nie op smallband,
weet iemand wa hier aan te doen is, want ik ga echt geen 50euro per maand betale voor zo'n shitlijn ze
dank met voorbaat
weet iemand wa hier aan te doen is, want ik ga echt geen 50euro per maand betale voor zo'n shitlijn ze
dank met voorbaat