azamato
Legacy Member
Hallo,
Heb een vraagje, men broer koopt em binnekort ne nieuwe pc ja maar zonder een besturingssysteem.
Ik heb nog een win xp cd liggen dus mijn huidige xp waar ik op zit enzo.
Maar da kost nogal veel kan ik gewoon die cd nie voor men broer zen pc ook gebruike? Zelfde serial code gebruike. Heb deze ook op men laptop geinstalled zonder problemen maar daar is geen internet dus kweetnie.
Mvg
Heb een vraagje, men broer koopt em binnekort ne nieuwe pc ja maar zonder een besturingssysteem.
Ik heb nog een win xp cd liggen dus mijn huidige xp waar ik op zit enzo.
Maar da kost nogal veel kan ik gewoon die cd nie voor men broer zen pc ook gebruike? Zelfde serial code gebruike. Heb deze ook op men laptop geinstalled zonder problemen maar daar is geen internet dus kweetnie.
Mvg


