Archief - Serial

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azamato

Legacy Member
Hallo,

Heb een vraagje, men broer koopt em binnekort ne nieuwe pc ja maar zonder een besturingssysteem.

Ik heb nog een win xp cd liggen dus mijn huidige xp waar ik op zit enzo.
Maar da kost nogal veel kan ik gewoon die cd nie voor men broer zen pc ook gebruike? Zelfde serial code gebruike. Heb deze ook op men laptop geinstalled zonder problemen maar daar is geen internet dus kweetnie.

Mvg

Exit

Legacy Member
het is NIET toegestaan 1 serial op meerdere pc's te gebruiken.
per pc een andere code.

azamato

Legacy Member
Mag niet van Billy, maar is het mogelijk? Of is het gewoon meer om eerlik te zijn dat het nie mag, of ist echt van ja tga nie gaan op u pc enzo :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
azamato zei:
Mag niet van Billy, maar is het mogelijk? Of is het gewoon meer om eerlik te zijn dat het nie mag, of ist echt van ja tga nie gaan op u pc enzo :p

Tja je krijgt wss een probleem met de activatie, maar aangezien het niet mag denk ik dat je verder geen hulp zult krijgen hier (forumregels). ;)

Exit

Legacy Member
xp kunt ge 3keer activeren, volgende activatie is via telefoon.
+ kort na elkaar activeren via andere machine nummer wijst erop dat die op verschillende pc's gezet is en kan men die serial intrekken/onbruikbaar maken.

dimio111

Legacy Member
met als gevolg dat alletwee je pc's als illigaal gaan herkend worden.
dus zitten jij en je broer ineens gekloot ipv gwn je broer :)

Exit

Legacy Member
bij updates wordt de serial gechecked, blijkt deze geblocked te zijn werken de updates niet meer, wordt achterscherm veranderd naar zwart scherm met opschrijft van illegal version en kan na x-tijd de windows vergrendeld worden zodat ge niet meer in kunt loggen zonder opnieuw te activeren (wat niet meer gaat met die serial en dus nieuwe moogt kopen)

Cerv.Be

Legacy Member
hmmm, geloof ik weinig van, mijn XP key is nooit 'corrupt' geworden en heeft zeker op 3 verschillende systemen ooit gedraaid

telefoontje plegen voor activatie kan nooit geen kwaad, die mannen hebben mij ALTIJD geholpen. (Toch wel zo'n 5 keer gebeld om XP te activeren)

Exit

Legacy Member
over langere periode van activatie enzo, ok
kort na elkaar meermaals activeren ...

een retail versie is normaal slechts 3tal keer activeren, daarna via telefoon activeren (meestal pc stem).

meestal geen probleem tot het wel probleem geeft ...


dat op op meerdere systeemen heeft gedraaid = geen probleem.
op meerdere systemen tegelijkertijd => dat is niet toegestaan en dat 'kan' problemen geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan