jeroenvanrooij
Legacy Member
Hee mensen,
Ik heb 13 maanden geleden een Sennheiser 131 gekocht.
Gister me pc helemaal ge-reset. Dus heel de C schijf leeg laten halen.
Maar als ik nu in Teamspeak 3 praat krijg ik allemaal klachten dat mensen me niet horen, of superzachtjes.. Ik heb ook al geprobeert met skype, geluidsrecorder.
Dan hoor ik mezelf niet.
Ik heb ook geen cd('s) ontvangen bij aankoop, heb nooit iets gedownload van drivers ofzo..
Iemand enig idee?
Ik heb 13 maanden geleden een Sennheiser 131 gekocht.
Gister me pc helemaal ge-reset. Dus heel de C schijf leeg laten halen.
Maar als ik nu in Teamspeak 3 praat krijg ik allemaal klachten dat mensen me niet horen, of superzachtjes.. Ik heb ook al geprobeert met skype, geluidsrecorder.
Dan hoor ik mezelf niet.
Ik heb ook geen cd('s) ontvangen bij aankoop, heb nooit iets gedownload van drivers ofzo..
Iemand enig idee?