Archief - Screens op Worthplaying

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
...en ik gebruik Internet Explorer 6.0. (ik was dit ECHT vergeten)

st3ph3n

Legacy Member
Waarschijnlijk Adware. Scan met AdAware, SpyBot, PestPatrol of welk spyware-verwijderend programma je voorkeur wegdraagt :)

Als het probleem nog steeds aanwezig is moet je eens scannen met HiJackThis en hier een logfile posten.

Steven

Dakantochnie

Legacy Member
Die scans met Adware en Spybot heb ik al eens gedaan (een paar uur geleden bedoel ik), maar dat haalt geen steek uit. Waar haal ik die HijackThis?

st3ph3n

Legacy Member
Dat bestand heb je niet meer nodig.

Te fixen:
O4 - HKLM\..\Run: [WildTangent CDA] RUNDLL32.exe "C:\Program Files\WildTangent\Apps\CDA\cdaEngine0400.dll",cdaEngineMain

Open HiJackThis, scan opnieuw en vink bovenstaand item aan. Druk daarna op 'Fix Checked' en herstart de pc.
Controleer of het probleem verdwenen is...

Als het probleem nog steeds aanwezig is kan je IE best herinstalleren. Meer info vind je hier.

Steven

PS: Mensen zitten niet 24/7 op dit forum ;)

Dakantochnie

Legacy Member
thanx mate, en dat van "weet iemand een antwoord?", dat was puur om mijne post terug wa naar boven te plaatsen en nie om u wa op te jagen...

st3ph3n

Legacy Member
:offtopic: Uppen na 2 en 6 minuten is echt NOT DONE. Daar zijn ongeschreven regels voor (pas na 24u uppen) ;)

Steven

*Bios*

Legacy Member
ik zie die screens ook ni ma da omt door menen firewall,eens proberen af te zetten

Dakantochnie

Legacy Member
Ik heb bijde oplossingen (die van Steven en die van Bios) nu al eens geprobeerd, maar niets helpt...

Dakantochnie

Legacy Member
nop! Alles ziet er wel mooi uit, als je niet beter zou weten zou je zeggen dat het normaal is...

Dakantochnie

Legacy Member
nog vergeten te vertellen...

Ik ben er trouwens niet eens ingeslaagd om IE terug te installeren. Via Windows update wilt hij het niet doen (geeft gewoon geen download weer), en als ik hem dan manueel wil downloaden via het Downlaod Center van MS, dan zegt hij altijd dat mijn huidige versie nieuwer is dan de gedownloade (je kan enkel een bestandje downloaden voor mensen die SP2 nog niet hebben geistalleerd). MS=:cry:

.:KrusT:.

Legacy Member
dakantochnie zei:
nog vergeten te vertellen...

Ik ben er trouwens niet eens ingeslaagd om IE terug te installeren. Via Windows update wilt hij het niet doen (geeft gewoon geen download weer), en als ik hem dan manueel wil downloaden via het Downlaod Center van MS, dan zegt hij altijd dat mijn huidige versie nieuwer is dan de gedownloade (je kan enkel een bestandje downloaden voor mensen die SP2 nog niet hebben geistalleerd). MS=:cry:

Zoek naar het bestand ie.inf ergens in een submap van windows (windows\inf dacht ik). Rechtsklikken en installeren kiezen.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik heb Java geïnstalleerd en ga gaat het niet geloven he, maar dat bestandje vindt hij niet...( ik heb het gezocht met die ingebouwde zoekfunctie van win):sad:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan