jackpot
Legacy Member
Hallo,bij onst thuis slaan we alles op op de D schijf.Dus op de C staat alleen de windows op.Maar die heeft nu veel ongevruikte gigabyte.Mijn vraag is nu:kan ik die overdragen naar mijn D schijf voor wat meer opslagruimte?
Zonee,waarom niet.
Zoja,hoe moet ik dat doen en kunnen hierdoor problemen veroorzaakt worden?
Zonee,waarom niet.
Zoja,hoe moet ik dat doen en kunnen hierdoor problemen veroorzaakt worden?