909
Legacy Member
Ik zit hier met een XP Home edition, PS3. Het probleem is als volgt;
Wanneer de computer wordt opgestart in Safe Mode laad hij zoals gebruikelijk is eerst alle drivers en dit zonder probleem. Maar, eens dat het inlog venster van Windows tevoorschijn komt en ik in een account wil inloggen START DE COMPUTER GEWOON OPNIEUW OP?! Ik geraak in safe mode dus niet voorbij het inlogscherm van Windows... De computer begint zonder aanwijsbare reden terug op te booten, niks foutmelding.:naughty:
Nochthans werkt de computer perfect in normale modus. Maar ik moet iets aanpassen en heb daarom even safe mode nodig (wil toegang tot oude harde schijf die ik als tweede gebruik), zeer frustrerend dat dit niet werkt.
Reeds veel dingen geprobeerd
* Een windows repair via de XP cd
* Nieuwe Boot files
* Update van drivers
* en nog een paar ander duizend zaken
Weet iemand hier raad mee?
PS. Ik weet hoe ik in de safe mode moet geraken dus dat is het probleem niet. De computer is volledig spyware en virusvrij, heb Avast, Commodo firewall, etc....
Wanneer de computer wordt opgestart in Safe Mode laad hij zoals gebruikelijk is eerst alle drivers en dit zonder probleem. Maar, eens dat het inlog venster van Windows tevoorschijn komt en ik in een account wil inloggen START DE COMPUTER GEWOON OPNIEUW OP?! Ik geraak in safe mode dus niet voorbij het inlogscherm van Windows... De computer begint zonder aanwijsbare reden terug op te booten, niks foutmelding.:naughty:
Nochthans werkt de computer perfect in normale modus. Maar ik moet iets aanpassen en heb daarom even safe mode nodig (wil toegang tot oude harde schijf die ik als tweede gebruik), zeer frustrerend dat dit niet werkt.
Reeds veel dingen geprobeerd
* Een windows repair via de XP cd
* Nieuwe Boot files
* Update van drivers
* en nog een paar ander duizend zaken
Weet iemand hier raad mee?
PS. Ik weet hoe ik in de safe mode moet geraken dus dat is het probleem niet. De computer is volledig spyware en virusvrij, heb Avast, Commodo firewall, etc....
ge weet he, sp3. Automatisch booten stond al uitgeschakeld.