Gothrix
Legacy Member
Ok ok, het gaat als volgt:
ik sluit m'n GeForce FX kaartje aan op m'n tv (s-video) en naar gewoonte kloppen de resoluties niet, maar swat, das het probleem nu niet. Wanneer ik game (bv UT Classic) werkt alles perfect. Maar, nu komt het, als ik een video afspeel, eender welkene, komt het beeld niet door op de tv. Ik zie wel m'n muis, ik zie de omlijning van mediaplayer (of winamp, bs player, etc.) maar de video zelf blijft "zwart".
Heeft er hier iemand al mee te maken gehad? En zo ja, hoe valt dit op te lossen?
Bedankt op voorbaad
ik sluit m'n GeForce FX kaartje aan op m'n tv (s-video) en naar gewoonte kloppen de resoluties niet, maar swat, das het probleem nu niet. Wanneer ik game (bv UT Classic) werkt alles perfect. Maar, nu komt het, als ik een video afspeel, eender welkene, komt het beeld niet door op de tv. Ik zie wel m'n muis, ik zie de omlijning van mediaplayer (of winamp, bs player, etc.) maar de video zelf blijft "zwart".
Heeft er hier iemand al mee te maken gehad? En zo ja, hoe valt dit op te lossen?
Bedankt op voorbaad

