Space Lord
Legacy Member
Ik heb dus een probleem bij de installatie van RCT3. Het installeren gaat perfect maar wanneer ik het dan wil spelen loopt het mis. Hij detecteert DirectX niet terwijl ik de nieuwste versie op mijn PC heb staan. Naast dit spel werkt alles nog van mijn PC.
Kan iemand mij helpen en zeggen wat ermis is.
Kan iemand mij helpen en zeggen wat ermis is.