Een X in IE duidt gewoon op het feit dat hij de afbeeldingen niet kan laden.
9/10 is dat omdat de afbeeldingen niet bestaan of omdat de server die die afbeeldingen aanbiedt offline is.
Als je erg zeker bent dat dat niet het geval is, controleer dan eens of je geen firewall hebt draaien en zo ja wat de instellingen ervan zijn.