laurensvp
Legacy Member
Hoi, na de volledige installatie van mijn HTPC wou ik alles op de juiste instellingen zetten. Wanneer ik de resolutie op 1920x1080 zette, viel er een stuk beeld weg langs de 4 kanten en was het beeld echt afschuwelijk. Wanneer ik dan een niveau lager koos, nl. 1680x1050 was alles in beeld en was het ook al mooier. Denk niet dat het een driverprobleem is want heb reeds de laatste driver van de intel site gehaald en geinstalleerd. Zou het een instelling zijn op HTPC, of TV? Heb dus een verbinding gemaakt tussen HTPC en TV met een HDMI kabel. Iemand van jullie een voorstel wat een oplossing zou kunnen zijn?
Alvast bedankt
TV: UE40B7000
Alvast bedankt
TV: UE40B7000