Dis/-\ster
Legacy Member
Ik heb gisteren Windows 7 geïnstalleerd.
Ik gebruik 2 schermen, 1 scherm van 19" (1440*900), en 1 scherm van 32" (1920*1080).
videokaart: ATI Radeon 4870
Het kleine scherm krijg ik ingesteld, maar als ik de 32" wil instellen op 1920*1080 (er staat aanbevolen bij!) dan krijg ik een zwart scherm met deze melding op de tv: "Niet ondersteund".
Bij windows xp had ik hier nooit moeilijkheden mee.
Ook al sluit ik alleen het grote scherm aan, dan krijg ik de resolutie nog niet juist ingesteld.
Ik heb alle nieuwste drivers geïnstalleerd, en ben al urenlang aan het zoeken.
Iemand die een idee heeft wat er scheelt?
Ik gebruik 2 schermen, 1 scherm van 19" (1440*900), en 1 scherm van 32" (1920*1080).
videokaart: ATI Radeon 4870
Het kleine scherm krijg ik ingesteld, maar als ik de 32" wil instellen op 1920*1080 (er staat aanbevolen bij!) dan krijg ik een zwart scherm met deze melding op de tv: "Niet ondersteund".
Bij windows xp had ik hier nooit moeilijkheden mee.
Ook al sluit ik alleen het grote scherm aan, dan krijg ik de resolutie nog niet juist ingesteld.
Ik heb alle nieuwste drivers geïnstalleerd, en ben al urenlang aan het zoeken.
Iemand die een idee heeft wat er scheelt?
