g0dkill3rBE
Legacy Member
Goedendag,
Eerst stond mijn beeldschermresolutie op 1920x1080 (22")
Maar na het verplaatsen van mij pc, voor de rest niks aangebeurt, kan ik mijn resolutie plotseling nog maar maximum op 1600x1200 zetten. Na veel google'en en geen oplossing te vinden, heb ik windows 7 geinstalleerd over mijn windows vista (ik heb niet geupgrade!). Maar nu is het probleem er raar genoeg nog altijd ik kan nog steeds max 1600x1200 instellen en ja ik heb de video kaart drivers geinstalleerd en ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd.
weet iemand een oplossing voor dit heel vervelend probleem?
mvg
Eerst stond mijn beeldschermresolutie op 1920x1080 (22")
Maar na het verplaatsen van mij pc, voor de rest niks aangebeurt, kan ik mijn resolutie plotseling nog maar maximum op 1600x1200 zetten. Na veel google'en en geen oplossing te vinden, heb ik windows 7 geinstalleerd over mijn windows vista (ik heb niet geupgrade!). Maar nu is het probleem er raar genoeg nog altijd ik kan nog steeds max 1600x1200 instellen en ja ik heb de video kaart drivers geinstalleerd en ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd.
weet iemand een oplossing voor dit heel vervelend probleem?
mvg
