Tiim
Legacy Member
Hey mensen,
Ik heb me vandaag een Emtec Movie Cube N120 aangeschaft. De resolutie op het scherm kan tot 1080i maar dit is enkel voor foto's (beetje misleidend).
Voor films is de max resolutie 720x576 (PAL), 720x480 (NTSC).
Iemand een manier om ze snel en makkelijk te verkleinen?
Of om de beveiliging van het apparaatje misschien te bypassen zodat ik direct mijn HD content kan afspelen?
Er zit HDMI in het apparaatje, daarmee is hij ook aangesloten aan de TV.
Ik heb me vandaag een Emtec Movie Cube N120 aangeschaft. De resolutie op het scherm kan tot 1080i maar dit is enkel voor foto's (beetje misleidend).
Voor films is de max resolutie 720x576 (PAL), 720x480 (NTSC).
Iemand een manier om ze snel en makkelijk te verkleinen?
Of om de beveiliging van het apparaatje misschien te bypassen zodat ik direct mijn HD content kan afspelen?
Er zit HDMI in het apparaatje, daarmee is hij ook aangesloten aan de TV.